Pijama takımım geldi ,konuyu güncellemek istedim ben memnun kaldım hanımlar .pijama setide kalitesi iyi gayet biraz daha kalın olabilirdi sadece indirimden 170liraya aldım fiyat performans açısından iyi ama 250tl etiket fiyatı asla etmez o kadar para orta halli diyebilirim merak edip fikir sahibi olmak isteyenler olursa diye yaZmak istedim :)