Sila1234 Kizlar 24. Haftaya girdik. Özellikle geceleri karnımda acayip tekmelemeler oluyor😄 Şimdiden uyutmuyor ileriki haftalarda ne yapariz bilmiyorum🙉 sizde durumlar nasıl.### ****
MihricanA Sila1234 34+5′im ama kilosu biraz fazla tombigimin dört dönüyor karnimda bazen göğüs kafesime tekmeler atiyor nefesimi kesiyor uykumun en derin yerinde 😂
Hilalkrmzkn Sila1234 bizde çok erken başladık kıpır kıpır geceleri uyutmuyor şimdiden özellikle de son haftalarda şuan 36haftadayız baya zor oluyor uyumamız 😇ama bu günleri çok özlicem karnımda bir şeyin hareket etmesi Rabbimin büyük bir mucizesi hepimiz sağlıkla hayırla alalım kucağımıza meleklerimizi 🥰🥰🥰
Llmrcn92 Sila1234 23 oldu benimde bende senin gibiyim 😊 Hisseder miyim acaba nasıl hissedicem diye merak ederdim şimdide durmak bilmiyor 😂😂
Sila1234 aylul0 zaman cabuk geçiyor. İlk üc ay biraz yavas sadece. Sonra hizli gececek görürsün endişelenme 🥰
prensesimolacak aylul0 o haftalarda zaman gecmiyor ama 25 ten sonrası daha hızlı geciyor her hafta bir hafta öncrkine göre tekmeleri daha güçleniyor hissediyorsun ben şimdi 30. haftamdayım karnımın şekli değişiyor kızım içimde kımıldadıkca elimi koyup onunhissefiyorum kafasını falan 😍 inşallah senfe yasayacsksın
Sila1234 MihricanA doğduklarında da uyutmayacaklar. Ah bu annelerin çektiği 💆🏻♀️☺️sağlıkla dogarlar inşallah 🥰
Sila1234 Llmrcn92 valla napicaz boyle uykusuz bilmiyorum. Konuşuyorum sakin ol kızım uyku vakti hadi diyorum 🤪ama ne fayda 😄
Hilalkrmzkn Sila1234 amiin inşaallah teşekkür ederiz 😍🥰 sizde bütün annelerde sağlıkla kavuşuruz inşaallah
Tugbaslan3458 Sila1234 suan uyuyamayan 24 haftalik bi anne olarak bende burdayım gündüz sakin ben yatağa girdimi basliyo tepinmeye yada sabahın köründe uyandryo tekmeleriyle 😁😁 şimdiden böyleysk ileriki haftalarda ne olucaz kim bilir 🤭🤭🤷🏻♀️
Kezban_kum Sila1234 ileriki haftalarda tıpkı ben gibi olacak 🤣🤣🤣karnında kıyamet kopacak ama çok tatliiiii
ogrenciiiannee96 Sila1234 en hareketli haftalar sonlara doğru fazla hareket edemiyorlar yerleri daraldığı için tadını çıkarrrr😅❤️
Mommy2b Sila1234 32’den sonra içeride olanlarla baş etmek mümkün değil, deli gibi kendi kendine güleceksin çünkü içten gıdıklanacaksın bildiğin 😂 Benimki sağ kaburgamla sol kasığıma aynı anda bastırabilince anladım uykular şimdiden sıkıntılı olacak diye 😅😅