Hayır erken dogum anlamına gelmiyor son haftalarda plasenta kireclenmesi yani yaslanması normal birseymiş korkulacak bir sey merak etme erken dogum riskin olup olmadığını söylemedimi nst de sancın cıkmıs sanırım ama eger sancın cok cıksaydı seni bırakmazdı zaten normal gidiyordur diye düsünüyorum yinede cok hareket etme bol bol dinlen