chaos Sabah doğumum var enerji toplamam lazım ama gözüme uyku girmiyor kalbim küt küt nasıl uyuyacağım bilmiyorum 😍
8899ilknur chaos Ne mutlu bebeğinize kavuşuyorsunuz.Sağlıcakla gelsin inşaAllah miniğin🐣 bol bol inşrah suresini oku Allah yardım edecektir hiç kaygılanma Önce Allah’a sonra bedenine ve doktoruna güven dualarda buluşalım🤲🥰🙏
Ebrugur2019 chaos ah bende sizin gibiydim sezeryan doğum yapmıştım kızımda heyecandan sabaha kadar uyuyamamıştım kalkıp makyaj felan yapmıştım şimdi de erkek evladım olacak 10 günümüz kaldı yine öyle heyecanla bekliyorum
chaos 8899ilknur Sizde sağlıkla sıhhatle kavuşun inşallah yavrunuza rabbim hepimize kolaylıklar versin 🙏😍
smyra32 Bir avazda kurtulursun inşallah cnm .. sağ salim kavuşursunuz inşallah 🤲 . 40+1 oldum bende yarın kontrolüm var bana ne dicek bakalım
Dadas chaos sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲❤️ bizlerede dua et doğum anında lütfen 😭 bebek sahibi olmak isteyen herkes için 🤲
Eygm chaos chaos rabbim kolaylık versin evet son gece öyle oluyor heyecandan ne güzel inşallah biZde biran önce o günlere geliriz
Fazis Allah’ım hayırla tek avazda kurtarsın inşallah doktor neden kendi sancını beklemedi yeni dolmuş günün 🌺
chaos Fazis Amiin cümlemizi inşallah 🙏 prensip olarak hiçbir gebesini 40tan sonraya bırakmıyor riske girmek istemiyor 40+0 dedin mi doğurtuyor