gozde_oncesaglik 18 haftaligi kizlar arada ozellikle sol tarafina yatinca bazen kalp carpintisi yasiyorum korkuyrum bi yanda sanki kalbim durucak gbi deli gvi carpiyo hemen duz yatiyrum yada kalkip geziorum sizlerde yasayaniniz varmi :( 1 2 gundur olmaya basladi.
Mores gozde_oncesaglik bikaç haftadır bende de oluyor özellikle göbek sertleştiğinde. Öyle durumda tansiyon aletini takıyorum nabzımı 80-90 arası ölçüyor. Doktorum normal dedi
E-v-A101 gozde_oncesaglik bence doktoruna görünmelisin. Canım ben de aynı haftalarda bu durumu çok yaşadım birden çarpıntım oluyordu kalbim ağzımda atıyor sanki. Çok kötüydü hiç yoktan teli yapıyordum doktora gittiğimde. Kan değerlerinin çok düştüğünü O yüzden Çarpıntım olduğunu. Söylemişti. Demir ilacı verdi günde iki tane kullandım bir. Dut pekmezi. Aldım bol bol yedim geçti çok şükür şimdi 32 haftalığım bugüne kadar bir daha çarpıntı yaşamadım. İlaçlra devam tabi 🥰
ikievlatannesi gozde_oncesaglik bende ayni problemden sikayetciydim canim ve dün kanımın dusuk oldugunu carpintiminda bu yuzden oldugunu soyledi doktor kan olaci verdi onu kullaniyorum belki seninde kan degerlerin dusuktur bi baktirmalisin bence
gozde_oncesaglik SILA--123 hangi ilaclari kullaniyordu cnm ben coraspirinle kan sulandirici vuruluyorum igne hergun acaba onlar mi etki edio artik die dusunuorum gerci hamileligiin basindan beri vuruluyrum igneyi
LLeylaa-12 gozde_oncesaglik bende de uzun zamandır var şu an 36 haftalık olduk. Doktor tamamen vücuttaki kanın ikiye bölündüğünü yani bebekle benim ortak kullandığımızı bu sebeple olduğunu söyledi. Ben ölçtüğüm zaman 190 ı bulduğunu bile gördüm. Uzandığımda deprem oluyprmuş gibi hissediyorum ve maalesef ne yapsam geçmiyor. Yani anlayacağın normal bir durummuş hamilelikte😔