Eessra_1 15 haftalık hamileyim, ne kadar şu içersem içeyim, günde en az 2 lt içiyorum, ağzım kuru oluyo, sanki o kadar şu içmemiş gibiyim, bunun nedeni nedir,bebeğe bi zarrarı olur mu? Aynı durumu yaşayan gebe arkadaşlarım var mı
Basak0503 Eessra_1 ya bende de ağız kuruluğu olmaya başladı özellikle gece uyurken hatta dudaklarımda yapışmış oluyor nerdeyse elimle acıyorum ama ben progestan kullanıyorum belki ondandır dedim yine de bilmiyorum canım ya 😕
lifeofmybaby Eessra_1 bende yaşıyorum şekerime falan baktırdım ama bir şey çıkmadı bende 3lt yakın su içerim yinede dudaklarım ağzım kupkuru
Nesrin15 Bende yaşıyorum malesef ki normalde de vardı bende ama şuan aşırı derecede oluyo gece bile kalkıp iki üç bardak su içiyorum içmesem dilim damagima yapisiyo resmen
Nesrin15 Benimde öyle ya normal su bardaklari yetmiyo bana daha büyük bardaklar aldım onlarla içiyorum suyu 😂keşke gece ağzımızda hortum olsa ,😂kurudugu zamn çok kalkınca uykum kaciyo