Merhaba kızlar
39+4 günlüğüz bugün kontrolümüz vardı bebeğim hala yukarda doktorum en fazla pazartesiye kadar durabiliriz ama beklememizin bir anlamı yok dedi bu cuma sezaryen olucam ilk gebeliğim ister istemez hem heyecan hemde korku var küçüklüğümden beri kolum bile kırılıp alçıya alınmadı strese girdim önerisi yada daha önce sezaryen olan var mı doğumdan sonrasıyla ilgili görüş ve destek bekliyorum 🤗☺️🙏