Ben de hatayliyim kontrole 2 bebeğimde de palmiye ye gittim ilkinde palmiyede doğum yaptım çokta memnun kaldım kızım erken doğmasına rağmen ilgi alaka bakım harikaydı
Suanki hamileliğim eşimin görevi nedeniyle Kars’ta dogurcam ki palmiye şuan pabdemi hastanesi olmuş bilginiz olsun kizlar