vitamininannesi92 Seyhanss inşallah sağlıklı ilerler gebeliğiniz bu sefer sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize
meryemmblog Seyhanss çok geçmiş olsun bende ocakta mol gebelik geçirip martta kürtaj oldum suan 4+5 gebeym test yaptırdım dün De beta baktırdım 1060 cıktı doktor on gün sonra cagırdı bir önceki normal değildi geç çağırmadı mı sizce de bilginiz varmı?
Seyhanss meryemmblog sanada çok geçmiş olsun bende 3+4 günlük daha yarın kan vercem snra doktoruma gıdıcem geç değil bence 10 gün sonra gidince kalp atışınıda duyarsın 🥰
bigunanneolucak Seyhanss yumurtlamadan kaç gün sonra öğrendiniz ? Ben suan 3+2 deyimde eğer gebelik varsa tabi