Anne-46 canım takipnettigim kadarıyla sana herkez kız demiş ama oglun olacakmış hayırlı olsun çok sevindim doktorun daha önceki haftalarda tahminde bulunmuşmuydu vede erkekteki belirtilerin neler yazarmsın bende senin gibi çok merak ediyorum kusura bakma 🙈😍