Mernana Meliks ben daha 38. Haftadayım ama sabırsızlanıyorum artık 🙏 her gün rüyamda doğurduğumu suyumun geldiğini görüyorum hafif hafif adet ağrıları gelip gidiyor onun dışında tık yok cuma çatı muayenem var bakalım ne olacak 🤷🏽♀️
HKY Birazdan 39+4 olcaz hiç bi belirti yok. Bugün kontrolümüz vardı nst de sancı çıkmadı oğlum da 4kg imiş başını tam yerleştirmemiş ama 40haftayı tamamlayalım dedi doktor. Çatı muayenesi de sancın olunca yaparız belki doğurursun uygunsa dedi. Nolcaa belli olmadan beklemeye devam 🙄
Meliks HKY yaa Bende de şuan hiç birşey yok bel ağrısı tabi arada sancim da oluyor ama onun dışında yok malesef ben iki kere çatı muayenesi oldum hiç acilmam yoktu perşembe günü kontrolüm var tekrar bakilicak bakalım artık sağlıklı bi şekilde alalim bebislerimizi kucagimiza insallah🌸
Ugurbocegi9876 Ruha-12 allahım şifa versin inşallah bikaç gün daha durursa içeride iyi olur senin için 🤲
Ozgnuysal 39+3 deyim.Beklemedeyiz ve hem heyecan hem korku değişik hisler içindeyim.Perşembe günü kontrolüm var bakalım doktor ne dicek merakla bekliyorum☺️
Dgncyd 39+5 im bebiş yukarıdaymiş hala, cuma tekrar randevumuz var bebişin durumuna göre sekillenecek insaallah cumaya kadar kendi sancım gelir saglıkla aliriz hepımız bebişimizi kucagımıza 🤲🏻