Kubrymn yaptırmani tavsiye ederim canim, ben farkli bir sehirdeydim o sirada orda muayeneye gittigim doktor uyarmadı beni. Acikcasi her seyi arastiririm normalde ama seker yukleme tarihine bakmak aklima hic gelmedi. Gittiğim doktorlar yönlendirir diye düşünüyordum ama dediğim gibi o donem kendı doktoruma gidemedim ve yukleme tarihini kaçırmışım. Su an 36 haftadayim gecen hafta aclik tokluk baktirdik, açlığım iyiymis tokluk sınırda. Baska bi deger var 0.1 deger yuksek cıkmış ama o da gizli seker belirtisi oldugunu soyledi doktorum. Bebek 1 hafta önden gidiyormuş ama suyu fazla değil dedi yine de diyet yap dikkat et bebekte doğduktan sonra sorunlar olabilir dedi, ilaclik bir durumum yokmuş diyetle halledebilirsin dedi. O yüzden bence yaptır sonradan benim gibi için içini yemesin