Kubrasszr Kızlar merhabaaa, kilolu olmanın her şey gibi doğumda da sıkıntı yaratacağını düşünüyorum, tam diyetle kilo vermeye başlamıştım hamile olduğumu öğrendim. Nasıl dezavantajları olur, sancı, açıklık vs. bilginiz varsa aydınlatabilir misiniz 😔
Egemenin_annesi26 Kubrasszr ben hamileyken cok kilo alıyorum kalp rahatsızlıqınız yoksa acılmadada bi sıkıntı olmuyor
Cansufeyzam Kubrasszr canım bende ilk doğumumda 96 kg dum çok yürüyüş vs yapmamıştım ben çoğunlukla uzanarak geçti sabah 6 da duyum gelmeye başladı 7 de hafif sancılar başladı doğumum 1. 44 de oldu hiç unutmama başta açılmam 2 3 cm kaldı devamı gelmedi son 2 saat baya sancı çektim ama birden açılmıştı ve kafası gelmişti çocuğun hemen doğumhane ye aldılar 10 dk sürdü doğumum da çok korkma Allahın izniyle bieşy olmaz şimdi 2 ciye hamileyim ilk doğum kilomu verememiştim ben bunda 4 kg aldım sadece şuan 96 kg yum yine
findikkurdu2 Kubrasszr Allah’ın izni ile herşey hayırlısıyla olur, bende bu güzel duyguya kaapildiginiz annelik maceranizda kendinizi üzmeyin, ben hamileliğimde 36 kg almış bir anne olarak gayet rahat bir doğumum olmuştu. Hemde hiç alışık olmayan bünyem için o kadar kiloyu taşıyamaz hale geldigom halde.. Siz güvendiginiz ve sefkatinden emin olduğunuz birndoktor ile yola çıkın. Çok şükür deyip içinizi ferahlatin♥️♥️
MaysaBade Banada doktorum doğuma kadar 100 ü gecersin dedi cok takmadım kafaya bilmiyorım ama içim rahat 😌
Kubrasszr MaysaBade ben önceden de taktığım için biraz korkuyorum galiba, en fazla 6 kilo alman lazım dedi doktorum 🤗
Melikeakkc Kubrasszr 12-16 arası bence gayet normal ben bile 22 kilo aldım ama tatlı çok yediğim için
aeh ilk gebeliğimde 90 kiloyla hamile kaldım 103le normal doğum yaptım. Hamilelik biraz sorladı haliyle nefes problemi , çarpıntı, uyku sorunu vs ama doğumda kiloyla alakalı bir problem yaşamadım . Şimdi 87yle hamile kaldm bakalım bunda kaça çıkcam 🤷🏻♀️ Hayırlısyla kucağına alırsn inşallah ♥️
Aysegul_2822 Kubrasszr ben 130 kilo ile gittim doguma kilomdan dolayi com zorlandim su ikiziydi birde mahvoldum ikinci dogumumda insallah szin zor olmaz yuruyus yapin mutlaka