Kubrasszr Kızlar merhabaaa, kilolu olmanın her şey gibi doğumda da sıkıntı yaratacağını düşünüyorum, tam diyetle kilo vermeye başlamıştım hamile olduğumu öğrendim. Nasıl dezavantajları olur, sancı, açıklık vs. bilginiz varsa aydınlatabilir misiniz 😔
Asude967 Kubrasszr bn çok kilo değilim ama arkadaşım 100 kilonun üzerinde olduğu için sezaryen olduğunu biliyorum
Sena1 Kubrasszr bende kilolu hamile kalanlardanım son 3 ayda da 25 kilo aldım ama hersey normal olma yolunda ilerliyordu dün doğum yaptım ama günüm kalmadığı içim artık sezeryan oldum hiçbir dezebantajı yok bence ama benim ameliyat yerim çok agrıyor hala o da kilodan kaynaklımı acaba diye düşünüyorum
Nur_tanem Hicbirsey olmaz canım bu senin cesaretine güçlü olmana bakmanın yanında doktorun tecrübesine bağlı tüm riskleri göz önünde bulundurarak yola çıktığın doktorun destekçin olacak sınır nedir bilmiyorum ben ilk doğumumu 19 yaşında ve 105 kilo ile yaptım normal ilerledi herşey hiç sezeryan konusu açılmadı senin sağlık sıkıntıların yok ise engel olmadıktan sonra kendine güven yapabilirim de bolca yürüyüş yap gerisi ilahi takdir olur Allah’ın izniyle sadece dikkatli olmalısın denileni uygulamalisin Allah yardımcın olsun bı avazda 🤲🥰