Ben iki defa mukaddes hanıma gittim özel muayene olduğu için para verdiğimiz için tabi ki ilgileniyor Güler yüz gösteriyor ama genelde devlet hastanesine gidiyordum Cihan bey veya Aysun hanıma.Yoğunluktan dolayı çok fazla ilgilenemeseler de teşhisleri ve bilgileri çok iyi. Bunları tavsiye ederim. Bir ay oldu Doğum yaptım(ama İstanbul’da) darısı sizlere 😊