Nisanurunannesi3850 Kızlar dün ilk dozu oldum gece uykumdan uyandım agrıdan ve hâla çok kötü agriyo kolum kalkmiyo resmen Parol ictim gecmedi buzla kompres yapabilirsin dedi ebe oda gecirmedi Siz bisey uyguladinizmi ?
RANA60 Nisanurunannesi3850 bende yaptirmişdim 2 gün acidi kolumu kaldiramadim ama 2 güne geciyo bisey yapmayin bide banyoda yapmayin ben 2 gün yapmadim banyo
halitefe Nisanurunannesi3850 canım sabret bir hafta içinde azalarak geçecek merak etme ikinci dozdada hiç acı hissetmeyeceksin
Oysul Nisanurunannesi3850 aşıdan sonra benim de çok canım acıdı gariptir belki ama aşıdan sonraki 3 gün tık yok sonra bir başladı sızısı. Bir şey de yapmadım sabrettim ama uzun süre inceden sızladı
dd34_ Nisanurunannesi3850 ilk yaptırdığımda hafif ağrım olmuştu ama ikinci dozda çok ağrım oldu kolumh kaldıramamıştım hafif şişmişti arkadaşım demişti yapmadım gelince kolanyayla masaj yap diye iyi geliyormuş ağrı olmuyormuş