Emine_yksr bende öyleydim canım o iç karnının geniş olmasıyla alakalı , doktorun bebeği gördüğünde sıkıntı yok diyorsa hiç kafana takma 🥰 ben 5. aydan sonra anlasılmaya başladı hamile oldugun düşün yani bende senin gibiydim moralim bozuluyodu hiç karnın yok diyenlere , şimdi ne giysem de çıkıyor oğluş bol giysemde belli oluyor karnım , sağlıkla gelsin tüm bebişlerimiz 🤲🏻