Nt-canimiz1 Merhabalar seker yüklemesi yapilacak ama 4 kutu kola getirin dediler icilcek denildi gazli içecek neden kola bilen varmi yada yaptiran bu sekilde 2.gebeligim ilk gebelikte şekerli su içmiştim
Slnnn1 Nt-canimiz1 ilk defa duydum içinde kafein olduğu için fazla kola içmek zararlı diye biliyorum şekerli su yada glikoz lu su felan veriyorlar belki vardır yaşayan bende merak ettim
Aysn6767 Nt-canimiz1 4 kutu kola 100 gramlık şeker testine denk düşüyor şeker bakımından, ama kolada asit var daha bilimum başka şeyler aynı şey olur mu ya 🤔
kuzeylianne Nt-canimiz1 Keşke banada kola deseylerdi. Severek içerdim.😅 75ml bi şekerli su içtim. Kusacaktım neredeyse. 😔
Gulsumbozkurt Ben hız duymadım kola icildigini bnde yaptırdım 25 haftalıkken eczaneden 75 ml bir içecek aldım onu ictim
ssnnmmm Kola mı ? Koka şişesi gibi şişede bir sıvı içirdiler ama kesinlikle kola falan değildi hiç duymadım kola içildiğini