Gozde2625 Nazlicann1993 bende 3 içiyorum yazın daha fazla içiliyordu sanki şimdi bu kadar içebiliyorum
Baharata Nazlicann1993 bende 3 litre içiyorum ama bazı günler yetmiyo nadirde olsa 4 e çıkıyo. Ama normaldede 3 litre içerdim
Duygu3437 Nazlicann1993 bitek ben olamam herhalde benim su midemi bulandırıyor içemiyorum çok zorlanıyorum
Yusufaras81 Duygu3437 benimde aynı şekilde midemi bulandırıyor hamile kalmadan önce günde 2 bardak zor içiyordum şimdi çook zorluyorum en fazla 1 litre bazen 7 bardak falan oluyor işte 😔
Nazlicann1993 balyanakoglum benim de yanıyor enfeksiyon ve sertleşme olduğu için 3 yada 4 litre iç dedi doktor. 3 litreye bile zor ulaşıyorum
Mpy Kış olduğu için hic susamıyorum ve 1 litre bile olmuyor.. enfeksiyonum var benim de 3 litre içmen lazim dedi doktor ama içemiyorum
Nazlicann1993 Mpy kaç haftalıksınız en azından 2 litre için zorlayın kendinizi ben de hiç susamadan içiyorum
mahpeyker46 3 ltre su içenler günde kaç kere tuvalete gidiyorsunuz.. Sürekli gitmekten sıkılıyorum. Bez bağlayasım geliyo 🙄😄 kendimi en azından 1.5 2 lt içiyim diye zorluyorum.
kuzeylianne mahpeyker46 gece en az 3 kere uyanırsam mutlu oluyor. Gerisini siz düşünün🤣 gündüzde yürğyğnce hemen geliyor.😅
kuzeylianne Nazlicann1993 bende 3-4 arası içiyorum. Su içmek önemli çatlaklarına önlüyormuş. Su içince rahatlıyorum direk yada öyle hissediyorum🤣.😅