Duygu-pktli bende de var bakıyorum herkes aynı sıkıntıyı yaşıyormuş ama ben ilk hamileliğimde böyle ağrı yaşamamıştım kızım doğduktan sonra çektim çatı ve bacak ağrısını ama şimdi oğlumda çekiyorum 2 3 haftadır şuan 35 haftalık olucam ve ağrılar zorluyor beni her an doğum yapıcak mış gibi hissediyorum