Uzun bi süre pek geçmez söyleyeyim çünkü benimde bu haftalarda başladı 32. Haftadayız hala devam ediyor. Bebiş büyüdüğü için aşağıya baskı yapıyor bu yüzden ağrıyor herhangi bi sıkıntı olduğu için değil içinizi ferah tutun doktorunuza bi danışın gerekli görürse magnezyum başlayabiliyorlar 😊