17 haftalik gebegim cok sukur bulantim olmadi ama acaip gaz sancisi mide sismesi cektim beni bu kusturuyordu , ilac falan fayda etmiyor malesef belli bir sure sonra gecicek mecbur gebelikte oluyor 😢 yemek ogunlerine ve yemeklere dikkat ederek hafifletmistim gaz yapan seylerden uzak durdum yapcak bisey yoktu