Merhaba.Geçen hafta bebeğimin kalp atışlarını dinlemek üzere ilk kez Prof. Dr. Hüseyin Cengiz’e gittim. Kendisini sosyal medya ve youtubedan takip edip bilgisinin ve iletişiminin iyi olacağını düşünerek tercih ettim. Ultrason ve sonrasındaki konuşmalarda beklediğimden daha soğuk bir tavır sergiledi. Muayene randevusunu iptal olan bir ameliyatının olduğu saate bulduğumuz için çıkarken her zaman bu kadar uzun konuşamayacağımızı ve kendisinin çok yoğun olduğunu önceden bilmemiz gerektiğini belirtti. Kartını ve numarasını almamızı fakat bir sorumuz olursa sadece mesai saatleri içinde yazabileceğimizi söyledi. Bu durumlar beni biraz üzdü ve kendisiyle devam etme konusunda düşünmeme neden oldu.
Kendisine daha önce gidenleriniz varsa sizin yorumlarınız nedir ? Tüm gebelik takibi ve doğum aşamalarında da iletişimi bu şekilde mi devam ediyor ? Ya da bunlar aslında doğal ama ben mi fazla takılıyorum