A2017 Erkek gebeliği yaşayıp yerleşme kanaması yaşamayan var mı bende yaşadım doktor erkek gibi cinsiyet dedi cevrem de hep kahverengi leke erkek bebek belirtisi dedi benim doğru sanirsam
incikinannesi A2017 Ben ilk gebeliğimde yaşadım kızdı bu bebeğim de yaşamadım bence cinsiyetle alakası yok
Rmeysa_1661 A2017 ben 2 oğlum da da tek damla kanama görmedim kuzenim kızına hamile iken ilk 1 ay pempemsi kanaması vardı bilimsel olarak doğruluk payı var mı bilemem 🤷♀️
A2017 Vallah kızlar toplu cevap vereyim bende sasırdım kızımda yaşamadım bunda yaşayınca çevremde herkes erkektir dedi doktor da cinsiyeti erkek diyince sorayım dedim twskker ederim ♥️ hepimize
ZehraM2 A2017 hiç alakası yok arkadaşım ben de yaşadım lekelenme bebişim kız arkadaşım var erkeğe hamile lekelenme vs bişeyi yok :)
EB1661 A2017 Benimde erkek bebek 32 haftamdayım hiç öyle bişey yaşamadım ki 12 haftama kadarda hep olurmu diye beklemiştim çok şükür olmadı kan leke görcem diye ödüm kopuyodu