Iremezgi Ben 20+2yim 18 de falan banada hissetmen gerek diyordu çevrem ama ben böyle daha çok hareket edicek diye beklediğim için şimdi şimdi anlıyorum aslında ozamanlarda da hissediyormuşum ama bebeğim olduğunu anlamamışım yani hareket öyle lambur lumbur bir şey olmuyor bağırsak hareketi tarzı düşünün ama daha ince böyle pıt pıt atma göz seyirmesi tarzında.. Şimdide hala devam ettiği için ozamanda öyleymiş ben anlamamışım :)