Bulut2424 umarım en kısa zamanda geçer. Kısa yürüyüşler iyi geliyor, midenin neyi kabul edip etmediğini anladıysan ona göre beslenme düze i oluştur. Benim de malesef 11 12 13 14 bu dört hafta resmen zirve yaptı. Artık elim ayağım titriyordu. 5. Haftadan başlamıştı hemde. 5 kilo verdim. Ama bebeğin gelişimi güzeldi önde gidiyordu. Yediğim kadarını yedim mecbur. Muz iyi geliyorsa arada bir iki dilim atıver ağzına. 17. Haftadayım. Mide bulantısı var ilaç kullanmama rağmen ama allah tan kusmuyorum. Buna şükür diyorum. Zamanla düzene giriyor biraz daha sabir