Deniz1996 Kızlar selam.Ben bebeyımı kaypeddım.Doktor 40 ın cıksın tekrar gebe kal soyledı.40 lı gebe kalan olmusmu ve ya 40 ı cıkdıkdan kac ay sonra hamıle kaldız.Ben yenıden hamıle kalmak evımde bır bebek olsun ıstıyorum😔
sehrengiz_8 Deniz1996 herkes istiyor canım maalesef yarın doktoruma gideceğim eğer kırk çıkma gibi bir durum varsa kırkım çıkalı 4 gün oluyor bakalım ne diyecek bence gebe kalmadan önce tekrar başka bir doktora daha görünün
Sabihanur1 Deniz1996 canım bende 8 haftalıkken kürtaj oldum 2 ay korundum bu ay hemen hamile kaldım sorun olmaz inşallah aenin içinde kalırısn hemen
Deniz1996 sehrengiz_8 Allah nasıb edsın bıze evlat ınsallah.Sabah doktor bısey soylese banada haber edersın lutfen.Sen neden kayp eddın bebeyını?
sehrengiz_8 Deniz1996 kese gelişimi olmadı 7+3 iken kürtajla tahliye edildi. Trombofili paneli testi de yaptırmıştım hem onun sonucu çıktı hem de doktorum kürtajdan kırk gün sonra tekrar gelmemi söyledi bakalım ne olacak ilk adetimi de 39. Günde oldum inşaAllah bir sıkıntı çıkmaz duam hepimiz için geçerli hayırlısı ile evlat sahibi olabiliriz bizlerde
sehrengiz_8 Deniz1996 canım ben doktorumla görüştüm trombofili paneli testi vermiştim o sonuç çıktı ve kan pıhtılaşma sorunum çıktı kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyormuş. Tekrar gebelik planlamalı mıyım diye sorduğumda evet düşünebilirsiniz kırk gün geçmiş dendi
sehrengiz_8 Deniz1996 size tavsiyem kürtajdan sonra ilk adetinizi olun ve doktorunuza tekrardan gidin