29.haftalık olduk, 8kg ile devam ediyorum, kendime göre normal geliyor kilo alış hızım, ilk doğumumda 14kg almıştım, emzirirken 1yılda hepsi gitmişti, bakalım şimdi kaç kg ile doğuma gitcem😀 Allah bebeklerimize sağlıkversin🙏🏻 Kiloyu bişekilde veririz kızlar dert etmeyin bence