Merhaba ben bugün doktora gittim. 14+3 haftalık İkiz gebelik. Doktor ultrasonu tutar tutmaz kesin olarak direk cinsiyet leri söyledi bir kız bir erkek diye. Hangisinin erkek hangisinin kız olduğunu söyledi kesin bir şekilde. Bu haftada cinsiyet öğrenen var mı? Sonradan değişir mi cinsiyet net sonuç mu onu merak ettim 😊