ben her doktora gidince bişeyin yok diyordu bende sürekli bir kadına gidiyordum gobegimi kaldırdı o ay hamile kaldım ikinci gebeligimde de bekledik olmadı tekrar gittim doktora hersey temiz dedi gittim kadina kaldırdı ikinciye hamileyim gobek düşmesini rahim ters olmuş derler duzeltiruorlsr