-Tgb- bende de hem kaşınıyor hemde pul pul dökülüyor biliyorum çok zor ama kaşımamaya çalışın. Büyüdüğü için oluyor galiba benimde sol da daha fazla. Farmasinin aynı sefa balsamını sürüyorum günde 2 3 defa kurudukça bide kaşımadım şimdi daha iyi çok şükür