znurTuncel Kızlar bu hafta karnımda kasılmalar cok fazla kasıkta acı hissediyrum uyuyamadıgım için kalkıyoeum çok sık lavobaya lavobaya giderkende kasık kemiklerimde çıtırdama oluyo yürümemi bile etkiliyo sizde de aynısı var mı
ayasmelis Canm 30 haftalığım bende Bebişimin harketlerinden uyuyamıyorum hatta canımı yakıyor diyebilirim hareketleri hiç durmuyor Kasıkda benmde acı ve ağrı var sanırım artık iyide yaklaştık doğuma ☺
znurTuncel ayasmelis çok acıtıyo bugün işe gittm eve geldiğimde yruyemiyordum çok perişan bi drum bu resmen
ayasmelis znurTuncel evet canm gerçekten çok zor allah yardımcımız olsun 😔 benm bide 3 yaşında oğlum var inan çok zor geçiyo 😔sezeryan olduğu için 38 haftalıkken alınck inşallah
KbraAcn Bende 31.haftadayım bacaklarımda kramplar ayaklarımda şişlikler olmaya başladı acı verecek derecede
Busra44bus Bende 33 haftadayım ama sadece oturunca bebeğin kaburgalarıma vurduğu acıyı hissediyorum onun dışında o bi agrım yok çok şükür 🤗