Dilaraskin Dun yani 6+5 iken kontrole gittim kalp atışı için Allah’a şükürler olsun ki duydum bebegide gördüm ama akşam saat 18:35 de lavaboya gittim ve kanama vardı hemen acile gittik ve pruloton iğne vuruldum ve şuanda progestan 200 mg vajinal kullanmaya başladım kanama durdur kahve leke gelmeye başladı doktorum kana dönmediği sürece priblem yok dedi kanama olursa hemen acile geliyorsun dedi şuan sorun yok insallahta olmaz rabbim evlatlarımızı kucağımıza sağ saglim almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲