Yıldırım doruğa gidiyorum çalışanlar beni ilgilendirmiyor ya da pandemi hastanesi olması benim için doktorum önemli sonuçta kadın doğum ayrı biryerde doğum yeri ayrı katta ilgilenen hemşireler ayrıı o doktoruda duymamıştım Kemal beye gidiyorum ben ilgili doktor 😊