ece_2206 Arkadaslar bugun 12.günüm çok şükür genel olarak koku almaya başladım ama genel olarak sağ burun deliğinden daha rahat koku alabiliyorum bu neden olur sizce tecrübelerinizi paylaşır mısınız tek semptomum koku kaybıydı