Eerrennn_ Kizlar vajinal ultrasona giren varmi kac haftaliktiniz? Erken dogum, veya acilamya falan neden olabilirmi korkuyorum biraz ilk defa girecegim. 28 haftalik olunca. Erken dogum yapmistim daha öncesinde o yuzden korkuyorum.
gizembickici Eerrennn_ ben 7 haftalikken girdim birde 26. Haftamda lekelenmem var diye girdim ama bir sıkıntı olmadi. Sanmiyorum oyle bir sey olacagini kendinizi sıkmayın bosuna 😔
Gizocano Eerrennn_ bende 16. Haftamda falan girmiştim cinsiyet göstermiyordu öğrenmek için bir sıkıntı olmuyor merak etmeyin🙏
fethiyeli48-48 Eerrennn_ bende 7 haftamda girdim bi devlet hastanesin de hiç korkmayın eşinizle ilişkiye girmekten öte bi şey degil
halitefe Eerrennn_ 13. Haftama kadar vajinal ultrason yapıldı şuandada ara ara bakılıyor senin açılmama falan sebep olması imkansız vajinal ultrason sandığın gibi bişey değil tamamen yanlış önyargılı anlatımlarına dolayı insanlar çekiniyor ama eşinizle yaşadığınız ilişkiden bile daha risksiz bişey öyle bişey olsa doktorunuz bakar mı birde öyle düşünün
Busra34ybg Eerrennn_ canım 7. Haftada bide 15. Haftada bakıldı rahim ağzı tam görülmesi üst ultrasonda bi sorun yasamadım çok şükür yani riskli bi durum olsa doktor bakmaz riske girmez bence kendini strese sokma
Ldy Eerrennn_ hiç alakası yok ben ilk gebeliğim tüp bebekti doktor 12 13 haftaya kadar hep vajinal baktı şimdi yine hamileyim ilk yine bi kaç hafta vajinal baktı bi sorun gördüğünde yine vajinal bakıyor
Busra3 Eerrennn_ Yok ya öyle etkilerin olması imkansız bence. Sonuçta hamileyken eşinle birlikte olmaya devam ediyorsun herhangi bir sorun olmadıkça. Ben de oldum bazı doktorlar ilk zamanda ultrasonda gözükmeyince alttan bakıyor o şekilde. Endişelenecek bir durum yok yani.