Mervetemel Kızlar bugün çatı muayenesi oldum eve geldiğimden beri kanamam var az olsa onemsemiycem ama baya fazla böyle olan varmı
deletedmom26 Mervetemel daha önce burda okumuştum çatı muayenesi doğumu tetikleyebiliyormuş sizinde miktarı fazlaysa bi doktora görünün derim
Yeliz123 Mervetemel doktorum bana lekenme yapabilir demisti ama seninki baya baya kanamaysa bi acile git istersen
Sjsjsjjs Mervetemel Muaneden sonra kanamayla birlikte nişaninda gelmiş olabilir veya zorlandin için açılma olmayada başlamış olabilir 🤗 zaten haftanda iyi inşallah sağ salim dogumunu yaparsın😊
burcuali38 Mervetemel banada öyle oldu ben 40+3 te doğum yaptım o güne kadar hiç çatıya bakmamıştı doktorum sancıyla gidince baktı 3cm açıklık vardı doğumhaneye çıktıktan sonra baya kan gelmeye başladı dediğin gibi az değildi ebeye söyledim bişey olmaz doğum başladığı için geliyor önemli değil dedi ama ben o an hastanedeydim ve doğuma alınmıştım senin durumun farklı evde o kadar çok kanama sorun olabilir bence
Mervetemel deletedmom26 baya kanama var doktorum sabah gel dedi 39+2 haftalık hamileyim sancılar var ama açılma yoktu
scl deletedmom26 teşekkür ederim canım bende 35 haftalığım henüz yapılmadı ona göre kendimi hazırlayayım dedim.
Yeliz123 scl bende 35+4 teyken kontrolum vardi normalde 38 de yapcakti ama nstde sancim cikinca cati muayenesine aldi aciklik var mi diye.. o yuzden heran hazirlikli olun
mirzam Mervetemel doktorunuz altan muane sonrasnda fazla elldyse dogumunuzu basltms olablr bnm doktorum da 39+5 te gittgmde mune srasnda fazla ellmsti dogumunu basltms olblrm 3 saat yürü cömel esnme hrktleri yap aksma sancn olrsa glrsn dmsti ama hiç bi lekelnme olmadı ilk elldgnde pembe glmsti bu sefer o kdr ellmsne ragmn glmedi 🤔 sizin dogumnz baslms olblr sanclrnzda sonrdn kndini gosterir bgn olmzsa yrn olir
scl Yeliz123 benim sancım veya kasılmam yok yarın kontrolüm var ama kendi doktorumda değil sen şimdi böyle diyince telaşlandım. Senin sancın varmıydı 35 haftalıkken
Elifim Ben üç normal doğum yaptım hiç birinde kanamayla başlamadı çocuk doğduktan sonra başlıyo kanama bence ya dr.unu ara yada git bi hastaneye sonucuda yaz çok merak ettim
Yeliz123 scl canim ben hic bisey hissetmiyodum nstye girince iste o gün düzenli sancilarim cikti doğum sancilarin cikmis dedi doktorum aciklik var mi die bakmak icin cati muayenesi yapti hemen 35 +4 te gecen hafta.. suan 36+3 deyim
Mervetemel mirzam sancılar vardı ama biraz biraz geçti yarın sancılar sıklaşır inşallah benim doktorum kanama olur felan demedi regli kanaması gibi kanamada olunca korktum yarın gel dedi bakalım ne olcak
Mervetemel Sjsjsjjs Naz3365 haftam tam bebeğinde başı assagida açılma kalmamasıdır inşallah da normal doğum yazarım
Naz3365 Benim de kanamam oldu 1gün devam etti ama öncesinde kan rengi sonrasında kahve rengibe döndü Dr korkulcak birşey yok normal dedi ama senin kanamam fazlayla ağrılarını da takip et bence büyük ihtimal açılmıştır ondan kanama oldu
Naz3365 Mervetemel 39 olcam canım sırtım ağrıyo alttan baskı oluyo adet olcak gibi hissediyorum onun dışında birşey yok beklemedeyim öyle