Hamilebirisi_ Hamilelikte kahverengi lekelenme yaşayan var mı? Ben 9. Haftamdayım ve çok açık kahverengi lekelenme yaşadım. Sorun olur mu?
Eda- Hamilebirisi_ bende de ilk zamanlar olmuştu yerleşme kanaması dedi doktorum ilaç vermişti doktorunu ara söyle canım o seni yönlendirir
masallarin Hamilebirisi_ gayet saglikli bir gebelik belirtisi olabiliyor kahverengi akinti hormonlar degistigi icin eger kese alaninda kanama yoksa sorun degil