Perşembe gününden beri düşük tehlikem var hafif lekelenmem oluyor progestan kullanıyorum şuan 6+2 deyiz doktor kesenin sağlıklı olmadığını ve kalp atışını duymadığı için kürtaj yapmak istiyor kalp atışı geç duyulan var mı Bi de kese şekli bozuk olup doğum yapan annelerimiz varmış sizde de böyle bişey oldu mu