Meltem_goksenin Kubra381 senin de hayrlı olsun canım🤲🏼❤️ Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
babyberry Afyonlu keseyi görebilirsiniz ama bebek ve kalp atışı için zaman var gibi. Ben de dün 5+5 ken sadece keseyi görebildik 2 hafta sonra gideceğim
Ebru1208ahmet babyberry ben 7 hafta gitim duyamadık 8 de gitim Yine duyamadık çok korkmuştum doktor dedi Altan bakalım çoğu kişi zararlı diyordu baktık çok şükür duyduk şu an 11 hafta girdim Allah’ıma binlerce şükür
babyberry Ebru1208ahmet evet bu gibi durumlar olabiliyor ben bir de geç yumurtladım o yüzden ne kadar geç o kadar iyi ama maalesef bazı arkadaşlar kendileri 6da 7de duydu diye herkesin o zaman duyması gibi gereksiz konuşmalar yapıyorlar bilmeyenleri strese sokuyorlar
Happy- Kubra381 hayırlı olsun canım benimde 5+5 geç döllenme olduğu için ben biraz daha bekletecem kızıma hamileyken 5+6 da hem keseyi hem kalp atışını duymuştum herkesinki farklı yani gitsen duyabilirsin belki
SeymaBrt 5 haftalıkken keseyi gördük 10 gün sonra gel dedi doktor. Bakalım cuma günü kalp atışını dinlemeye gidicez 😌 Ama şiddetli bir sabah bulantım var. Arada oluşan kasık ağrısı ve sürekli uyku isteği.