Thysn23 Şiddetli bel ve bacak agrım var sıcak su torbasını belime koyacam bo sıkıntı olur mu yardımcı olabilir misiniz
RANA60 Thysn23 benimde bel agrilarim var fitigim var sicak duş aliyom eşime agirdi bölgeyi iyice lifle ovalatiyorum kizarana kadar duştan cikinca Voltoren jel süryom doktorum önermişti belimi sariyom uzaniyom iyi geliyo
Sermec27 Thysn23 ya bana doktorum söylemedi ben bunu doktoruma sormadım ama bir cok yerde sıcagın bebeğe zararlı oldugunu okudum sıcak suyu bile cok önermezler doktorlar özellikle sıcak su torbası
Beyzacm Thysn23 geçmiş olsun Ya Şafii ismini zikredin.Rabbim şifa versin.bel bölgesine kısa kısa tutun bence torbayı
fatos5 Thysn23 bende bel agrısı cok yasadım tek caremde sıcak su torbasıydı ayaklarıma belıme cok tuttum bı sorun yasamadım cnm karnına koyma demıstı doktorum ayaklarına belıne koyabılırsın demıstı
RANA60 Thysn23 bende normal dogum cok istiyorum ama galiba benimde normal olmaz cunki normal dogum fitiga zararli diyolar bebegimiz saglilli olsun fark etmiyo artik normal sezeryan
RANA60 Thysn23 Valla ne yalan söyleyim bende korkuyorum zaman azalinca bi stres basiyo her seyin hayirlisi Allahim kolay dogumlar nasip etsin bebişlerimiz saglikli olsunda tek dilegim