Gozdeeb Aselmina20 ya bende bu ismi gordum begendim ama sonradan buyuyunce arkadas cevresi vs zina fln diye dalga gecer diye vazgeçtim. Malum erkeklerin akli baska calisiyor. Yurtdisinda olsaydim koyardım ama
Aselmina20 Gozdeeb almanyadayim ve kiz ismi burda cok gec ogrendim bilseydim onune bir isim daha koyardim. Ve cocuguma guclu olmayi ogretirsem zinada deseler ne de deseler dik durur kendini ezdirmez
Gozdeeb Aselmina20 ama sonucta onu soyleyenler almanlar olucak. Sonucta kimse kimsenin dilini dogru duzgun cevirerek konusmuyor. Yani burdaki gibi karsina gecip sen zinasin yada afedersiniz zina ile yapmislar seni fln olayi olmaz. Tabi turk de cok ama artik ordakilerinde tr deki gibi bu kafada olmadigini dusunmek istiyorum. Cok zor cunku cocuk icin. Kendimden biliyorum. Soyadi degisikligi yaptirdik bizde😏
Aselmina20 Gozdeeb tabi orasi oyle sanmiyorum bende dalga geciceklerini ama dediğim gibi cocugq guclu olmayi ogretirsek kimse ezemez onu
derinsart Aselmina20 içten içe yine dert edebilir güclülüklw alakasi yok aslinda bizat yaşadim biliyorum., alay konusu olmak cok kötü ergenlik zatn apayrı bir durum bence cok cooook iyi düşübün
Serpil20 Uraz , kemal , yamaç ,çağlar , ege , bir sürü isim var bende çok kararsızım erkek isimi bulmakta 26. Haftalık olduk hala isim seçemedik bizde