Koritos Hafta el ayak şiş. Ödem durumunuz nedir hanımlar. Benmi çok şiştim yoksa normalmi. U arada tuzlu yemiyorum ve 3 lt yakın su içiyorum
Naaz Koritos benimde 38 de olmustu. Normalde hep yürüyüş yapıyordum bi kaç gün yapmamistim. Hemen basladim yürüyüşe geçti. Sizde hareket edin bol bol