Kızlar tüp bebekle gebe kalmıştım 9 haftaya kadar bekledik kese var ama ne bebek ne yolk oluşmadı boş gebelikten dolayı perşembe kürtaj oluyorum, bundan sonra ne yapmam gerekiyor hemen hamile kalınıyor mu ya sizde işe yarayan bir tarif var mı bende sorun yoktu eşimin varikosel vardı ama önemli boyutta değil dediler sperm hareketi az demişlerdi o da transfer olucagım gun verdği spermden hareketin yüzde 49 oldugunu öğrendik artmıştı, ve hamile arkadaşlarım bana dua eder misiniz nolur hayırlısıyla tekrar tez vakitte hamile kalabilmem için🙏🏻😞