Merhaba kızlar 2 yılı aşkın evliyim 6 aydır çocuk düşünüyoruz olmuyor. İçimizde bir yerde o istek hep vardı ama hem maddi hem manevi ancak ilk defa bu kadar hazır hissettik kendimizi. Nasılsa bu süreçte düşünmedik ya etraftakilerin tembihler gibi tavsiyesi, meraklanması hiç bizi ırgalamazdı. Taa ki denemelere başlayana kadar. Öyle oldu ki bu yıl uçan kuş bile hamile kaldı yıllardır olmayanların bile mucizesine şahit olduk. Aynı şekilde eltilerim, kuzenlerim, yakın arkadaşlarım hepsii. Artık kimseye üzüntümü belli etmemeye çalışıyorum ama herkes dert küçümsemeyi, nasihat vermeyi o kadar seviyor ki. 1 yıl olmasa bak 2 yıl olmayan var der, 2 yıl olmasa bak kaç sene uğraşan var der yada yok kafana takma rahat ol stres yapma Allah aşkına mümkün mü bu, misal sosyal medyada hamilelik ve bebeğe dair bütün süreçler fazlasıyla bilinçsizce paylaşılıyor . Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermezmiş. Ve inanın her adet zamanı hem kendime hem uzun zamandır bekleyenlere üzülüp ağlıyorum nasıl sabrediyorlar, ben de o kadar bekleyecek miyim diye .Hamilelik kimimiz için çok kolayken , kimimiz için zorlu bir süreç, uzun bekleyişler ve meşakkatli bir yol. Bu süreçte sabrı yorulan, üzülen ve tükenen yüreği güzel tüm anne adayları tez zamanda mutlu haberler getirsin inşallah. Hiç birinizi tanımıyorum ama derdimiz aynı derdimiz güzel ya hani işte hepinize sarıldım varsayın. Yalnız değilsiniz bilin 🌸