31 artı 5 teyim bugün biraz temizlik yaptım ondan sonra sadece yürürken kasıklarım,popo kemiğim falan yani tamamen alt taraflarim ağrıyor,neden olmuştur sizce?
Bu yalancı sancı nasıl birşey tam olarak hiç doğum yapmamış birine nasıl ifade edersiniz,benim şu an kendini çok yorarsin da belin falan agirir gibi olur ya belim değil de kasik alt bölgem öyle yururken zorlanıyorum, sıcak su torbası ayaklarıma koydum ama aklıma başka bir şey gelmedi