Arkadaşlar merhaba. Ben 7 haftalık hamileyim. Doktor benden bugün testler istedi. Enfeksiyon testleriymiş. Sonucuma şimdi e nabızdan baktım anti rubella 0-10 arası olması gereken bende 115. Nettem bakıyorum kızamık geçirilmesi diyor gebelikte ıgg yksekliği çok sıkıntı çocukta kalıcı hasar bırakır annedr düşük olma riski diyor. Ben kafayı yarına kadar yerim. Doktora 10dan öncr soramam. Aranızda böyle durum yaşayan varmı