Merhaba hanımlar nasılsıniz?
Bir konuda fikir almak istiyorum sizden. Ikinci cocuk istiyoruz benim adetime ortalama 10 gun var benim merak ettigim su ben oglumda neredeyse hic hamilelik belirtisi yasamadim ama suan bi kokuya hassasiyet bi mide bulanmasi yorgunluk uyku hali yasiyorum. Bu aksam yemegi bile yapamadim uzerime asiri koru koktu esim yapmak zorunda kaldi Acaba bunlar belirti olabilir mi? Internette yaziyor ama birde bunlari yasamis annelere sormak istedim. Cevap verirseniz cok sevinir. Teşekkür ederim simdiden