Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Sonrasında normal gebelik şansı çok yüksek dediler. Ve çok umutluydum. 6 gün gecikmem oldu. Bunun yanı sıra sabah bulantilarim başlamıştı. Ama son 1 haftada yaptığım testlerin hepsi negatif çıktı. 2 tanesinde saatler sonra 2.cizgi çıkmıştı. Yine de bir umut vardı içimde. Araştırdım cok. Geç döllenme ile negatif görüp sonra pozitife dönen de çok olmuş. Ama velhasıl… Olmadı benim bugün akşam adetim başladı.. Bu ay tekrar klomen ve catlatma iğnesi ne başlayacağım.. Doktorum aşılama teklif edecek ama şuan onu kaldıracak psikolojide değilim malesef.. Allahım insallahhhh 🤲🤲🤲