ozge8- Kizlar meraba Eşimle Dün alışverişe çıktık aklimizda büyüyen beşik modeli var Araştırdık Baktık Magazalarda eşim begendi alalim diyor fakat ben kararsiz kaldim kullanan memnun kalan var mıdır acaba
Dorukunannesifatma ozge8- anne yanı beşik bakmadınız mı hiç , çok rahat oluyomus ben de begendım ozellıkle çalışan anneler ıcın büyük rahatlık 😊 büyüyen besıgı önermedi ablam , büyüyünce oda yapmayı düşünüyorum bende